Hiking.lt

Tenerifės takais. Anaga

Tenerifė- tikrai nuostabus kampelis Žemėje, net ne kampelis, o  2034 km² sala netoli Afrikos, kurioje  šilta visus metus ir beveik nelyja, bet kai lyja, gali būti visai nemenki potvyniai.  Sala pasižymi labai egzotiškais peizažais ir ne mažiau egzotiška augmenija. Tenerifės centre stūkso 3718 m Teidės vulkanas. Puikios sąlygos poilsiui ropščiantis į kalną su kuo sunkesne kuprine ant pečių. Juokauju 🙂 . Iš tikrųjų, mūsų planas buvo šiek tiek linksmesnis. Išsinuomotu automobiliu judėdavome nuo vienos nakvynės aikštelės iki kitos, dienas smagiai praleisdami vaikštinėjant pasakiškais Tenerifės takais.

Vienas iš tokių „auksinių“ maršrutų yra rytiniame salos pakraštyje- Anagoje, kur augmenija ypač vešli.

Automobilį patogu palikti kaimelyje Chamorga. Mes pasirinkome apie 16 km maršrutą, kurį mūsų šeimyninė grupė su keturmete Mildute priešaky keliavo visą labai gražią dieną. Link Anagos švyturio galima eiti apatiniu arba viršutiniu taku. Iš tikrųjų reiktų praeiti abu, nes tikrai įspūdingi. Čia gautųsi toks nedidelis pasivaikčiojimas 2-3 valandoms- pro daugybę įvairiausių kaktusų nusileisti slėniuku, po to pakilti iki švyturio ir ilgai grožėtis vaizdu į vandenyną. Grįžti į Chamorga primenančiu tikrus kalnus per gūbrį vedančiu takiuku.

Mes nuo švyturio pasukome palei vandenyną. Okeano platybės suteikė paukščio skrydžio pojūtį, vaizdai rodės tiesiog nerealūs… Pusdienį keliavome per aukštas pakrantės uolas vingiuojančiu taku. Praėjome apleistą Las Palmas kaimelį, ir nenutoldami nuo vandenyno, pasiekėme El Draguillo gyvenvietę. Nuo čia aiškiai matėsi takas aukštyn, kuriuo turėjome pakilti į perėją, vedančią prie automobilio. Į Chamorga įžengėme  beveik sutemus, pavargę ir laimingi.