Hiking.lt

Maljorka 39°52’34.5″, 3°01’13.2″

39°52’34.5″N 3°01’13.2″E

Šie skaičiai- tai koordinatės. Užsirašykite jas. Jei Maljorkoje ieškosite pačių skaniausių mandarinų, šviežių daržovių, ir, svarbiausia, nepakartojamo aromato 5-kių rūšių pilstomo vyno tiesiai iš statinės, nedvejodami keliaukite į šią nuostabią parduotuvėlę salos rytinėje dalyje, Pollença miestelyje.

Netoliese ir fantastiško grožio Formentor iškyšulys. Puikus pusdienio pasivaikščiojimas – vienu ar kitu įspūdingu kalnų takeliu nusileisti prie jūros. Nedidelėse įlankėlėse galima išsimaudyti ,  deja, mums tai padaryti nepavyko- prie kranto plaukiojo gausybė medūzų.

1Tačiau šauniai prisiplaukiojome puikiame Playa de Formentor pliaže. Beje, šįmet spalio gale pasitaikė labai šilti ir gražūs orai- dieną temperatūra pakildavo net iki 27 °C.

2Kitas įdomus maršrutas taip pat susijęs su Maljorkos vynu, nes prasideda nuo daryklos Mortix vynuogynų. Nuo Pollença važiuojame link Liuc,- prie įvažiavimo nedidelė aikštelė , kurioje telpa vos keli automobiliai. Praeitais metais mes neberadome vietos ir palikome mašiną prie daryklos. Grįžus iš pasivaikščiojimo paaiškėjo, kad vartai užrakinti, ir mes tapome vyninės belaisviais iki ryto 🙂 Gaila, kad vyno rūsys irgi buvo užrakintas…

Leistis link jūros tenka  išdžiuvusios upės kanjonu. Vietomis ropščiamės stačiomis uolomis, vinguriuojame tarp didžiulių akmenų. Vėliau slėnis lėkštėja, prieiname apleistą senovinį namą. Čia yra šaltinėlis su vandeniu, nebetoli ir status jūros krantas, nusileidus galima ir išsimaudyti.

Atgal grįžtame kitu taku, akį džiugina laukinis salos peizažas.

Dar vienas įspūdingas maršrutas- įkopimas į 3-čią pagal aukštį Maljorkos viršūnę Puig de Massanella  (1367 m). Kokie nuostabūs vaizdai atsiveria nuo viršaus!

3Nusileidžiame jau visai sutemus.

Kitą dieną nutariame pasivaikščioti po Port de Sóller apylinkes. Gražus takelis vingiuoja aukštai palei jūrą, kol prieiname Passo Moro perėją. Už jos laukia oi koks nelengvas palaipiojimas po stačias uolų sieneles.

4Ir pabaigai dar pora naudingų nuorodėlių:

Kiniečių parduotuvė Pollença, kuri dirba ir sekmadieniais – čia galima nusipirkti dujinę viryklę ir praduriamus balionėlius jai.

Poilsio aikštelė, kurioje galima statyti ir palapines (įvažiavimas ties 17-o km ženklu)